جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
سردار ابراهیمی

 حوزه / سردار ابراهیمی گفت: لباس انتظامی لباس شهادت و نوکری مردم است و امروز پلیس، تأمین و حفظ امنیت جامعه را به‌عنوان یک تکلیف الهی دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین امروز در دیدار با مدیر و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان قزوین، اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر اجرای ماموریت‌های خود همیشه همراه دیگر دستگاه‌ها بوده و در این ایام با آمادگی کامل ماموریت‌های امنیتی، اجتماعی و ترافیکی را خوب مدیریت می‌کند.

سردار ابراهیمی خاطرنشان کرد: همکاران ما در همه یگان‌ها و بخش‌ها، هدفی جز جلب رضایت مردم و حفظ امنیت و اقتدار موجود کشور ندارند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی این نهاد برخاسته از مردم، نقش برجسته‌ای در تامین امنیت پایدار جامعه و حفظ کرامت شهروندان دارد و نام این نیرو همواره در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی همراه است که در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی تأمین امنیت و آسایش مردم است و این آرامش و امنیت با مشارکت همه آحاد جامعه به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: لباس انتظامی لباس شهادت و نوکری مردم است و امروز پلیس، تأمین و حفظ امنیت جامعه را به‌عنوان یک تکلیف الهی دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: از مأموریت‌های اصلی پلیس، تأمین امنیت و جلوگیری از ناامنی است و امروز نیروی انتظامی افتخار دارد که در کنار مردم با مردم و در میان مردم، برای تحقق امنیت پایدار تلاش کرده و همواره از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکرده است.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: نیروی انتظامی جز ارکان اصلی و بازوی توانمند کشور است، چرا که حفظ نظم و امنیت، کاری بسیار دشوار است که کارکنان انتظامی با تلاش شبانه روزی به خوبی از عهده این وظیفه خطیر برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان برآمده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، تصریح کرد: روحانیت و حوزه‌های علمیه از بازوان اصلی و ارزشمند مجموعه نیروی انتظامی هستند که فراجا بیش از پیش به همیاری و همفکری شما نیازمند است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha